Ilujutud

Juuste värvimisest ja nende hooldustest

Ma olen korduvalt mõelnud kirjutada teile oma juuksehooldusest ja sellest, mida ma üldse oma juustega läbi aegade teinud olen.

Esimest korda värvisin juukseid mingi poolpüsivärviga vms kuskil 10 aastaselt äkki. Ei teagi, kuidas seda nii vara juba lubati. Siis enne 5. klassi ma lõikasin oma pikad juuksed lühikeseks ja siis olid nad vist punased ka kui ma õigesti mäletan.

Mingil ajal värvisin ma nad juba tumepruuniks. 13 äkki ? Kuskil 8. klassis hakkasin ma juukseid blondiks värvima. Värvisin nagu tubli laps kunagi, ainult korra kuus ja seega võttis see ikka päris tükk aega aega, aga 9.klassi lõpetamisel olin ma juba ilus ja puhas blond.

Siis läksin Räpinasse kooli. Mingil ajal ma blondeerisin lolli peaga kaks päeva järjest ja siis keerasin ma oma juuksed ikka täiega pekki ära. Peale seda läksin juuksurisse ja mu pikkadest juustest jäid järgi õlgadeni ulatuvad juuksed. Lubasin pühalikult enam mitte kodus juukseid värvida.

Läksin USAsse ja olin sunnitud seda ikkagi tegema. Tagasi tulles suundusin peagi juuksurisse ja nüüd on suurim vahe jäänud 3 kuud. Isegi juuksur kiidab mu juukseid. Me happy ! 

Nüüd siis hoolduse osa juurde.

Umbes 2 aastat tagasi ostsin ma suure haipimise tulemusel omale Tangle Teezer Original’i. Tellisin selle Beauty Bay‘st (LINK) ja maksis äkki 13€ või nii. Ei mäleta enam. Peale seda pole ma midagi muud oma juuste ligi lasknud. No välja arvatud need kammid/harjad, millega juuksur mu juukseid kammib.

2015-06-21-12-12-01_deco

Kaks aastat on päris pikk aeg ja peaks hakkama mõtlema uue soetamise peale, seekord midagi väiksemat ka, mida saab kaasas ka kanda ja millel on see kate ka peal, et piid kõveraks ei läheks kotis.

 Samal ajal hakkasin ma kasutama ka Joico Color Endure Violet šampooni ja palsamit. Tellisin need samast kohast TTga. Need aitavad vältida blondidele juustele kollase alatooni tekkimist. Mu poolest võiks mu juuksed täiesti hallid ka olla. Ma jumaldan hallikat blondi ! Ja üldse ei seedi kollast. Mul on nad sellised olnud küll.

Nüüd viimati tellides avastasin sellise suurepärase koha nagu seda on Levelzone (LINK) ja tellisin oma vajalikud asjad hoopis sealt. Tunduvalt soodsamalt kui Beauty Bay’st.

2015-06-12-13-39-22_deco

Päris uus avastus minu jaoks on Invisibobble (LINK) patsikummid. Olen mõned päevad katsetanud ja väga rahul. Need siis peaks hoidma juukseid murdumast ja lisaks ei tohiks tekkida seda inetut ranti juustele.

Millised juuksehooldusvahendid on teie lemmikud ?

Leave a Reply

