Chit Chat

On selline ütles, et parem hilja kui mitte kunagi. Aga kui hilja on liiga hilja ? Praegu on igal juhul juba liiga hilja teha aprilli, aga ka mai kokkuvõtet.. Mis seal ikka. Eks ma teine kord proovi uuesti..

Oma järjekorda ootab “töörõõmude” postitus, aga ei suuda ma ennast kuidagi kätte võtta, see kirja panna. Ja no see läheb nagunii parooli alla ka. Aga tulevastele põlvedele meenutuseks (või nii) ma neid kirjutangi.

Ega siin täna midagi targemat tulemas polegi.

EDIT: Meelde tuli ! Ma tahtsin jagada oma pahameelt selle üle, kuidas pole absoluutselt tore kui kõik asjad korraga katki suvatsevad minna. Kõigepealt pesumasin ja täna hommikul korraga kohvimasin ja mu läpakas. Ma olin nagu närvihaige (kohvitusest) jalutu või kätetu (sorry meelevaldse võrdluse pärast). Ma vajan läpakat blogimiseks. Jajah, mitte selle blogi jaoks siin, nagunii kirjutan väga harva, küll aga teise jaoks, mis on suunatud postkaartidele ja kus ma olen ikka väga aktiivne. Tahvelarvuti külge ei saa kahjuks ühendada printerit, et kaarte skännida saaks ja nii ma seadsingi sammud Klick’i, kust osta kõige odavam arvuti, mis neil tootevalikus oli. Kätte sain. Ning täna terve päev on tänuväärset tööd teinud. Loodame, et peab vastu. Ptüi ptüi ptüi.

Selline roosa “lastearvuti”on mul nüüd. Jajah, mulle öeldi, et mälu nagu telefonil jne, aga no mis siis sellest. Ega ma sellega mägesid vallutama lähe.

Fullscreen capture 15.06.2015 213036.bmp

Leave a Reply

