Uncategorized

XXIX.V.

Viimasel ajal olen ma veetnud palju aega maal vanaema juures abistades. Ju ma püüan näidata, et ma päriselt ka tahan ühel päeval seal elada. No tahangi, ilma näitamata ka..

2015-05-29-21-27-23_deco

Mulle tegelikult meeldib muru niita (no seda ma põhiliselt seal praegu teen) aga no ausalt, seal on nii palju maad, et õhtuks löövad jalad tuld välja ja mina ei saa aru, kuidas vanaema seda siiani teha on suutnud/jaksanud. Aga kanged naised, nagu me oleme (mina, ema ja vanaema) ega me abi ei palu… Ainult viimases hädas. Anyway… Me kavatseme osta murutraktori. Sest ma võin niita, aga no seriously ?!

2015-05-29-21-26-43_deco

Kõige suurem jama, mis nüüd ette söödeti, on muidugi see, et kuna mingi ehitusseaduse muudatus nüüd jõustuma hakkab, tuleb maja ehitusregistrisse kanda. Kunagi on mingi ametnik oma töö tegemata jätnud ja nüüd vaadake ise, kust need summad välja võlutakse, mida maja plaani joonestamiseks jne vaja läheb. Vallast öeldi vanaemale hinnaks kuskil 400€, aga eilne Maaleht andise eriti suure “positiivsuse” süsti, et kellegi läheb lausa 2000€. Oh well

2015-05-24-22-54-16_deco

Ma isegi polnud kuulnud enne sellest seadusest. Või no nii palju olin, et tapeedi seina panekuks on ka projekti vaja nüüd uue muudatuse kohaselt.

Vanaema muidugi tahaks, et ma veel rohkem seal käiks, aga no ega kodu ennast ka ise ei korista ja kui mustad nõud tahavad mind ikka köögis juba pikali joosta, siis pääsu pole.

Leave a Reply

