Eurovision · Mõttekäigud

XXI.V.

Praegu Eurovisiooni teist poolfinaali vaadates jäin mõlema, et veel mõned aastad tagasi olin ma tõeline fänn. Vaatasin raudkindlalt kõiki poolfinaale ja muidugi finaali.

Veelgi kauem aega tagasi olid mul lausa mapid kodus, kuhu ma püüdsin kokku koguda kõik, mis kuskil ajalehtedes-ajakirjades vastava aasta kohta kirjutas. Mingil hetkel hakkas aga see soiku jääma.. Ilmselt siis kui sai kaugemale kooli minna ja siis tuli Ameerika ja nüüd siin ma olen. Ma isegi ei tea, kas need mapid kuskil veel alles on või on juba ammu ära visatud. Kuigi isegi USAs ma vaatasin seda. Koos oma host lastega.

Mäletan, et joonistasin lausa tabeleid, et kes kui palju kellelegi punkte andis jne. Jube kiire kirjutamine käis ma mäletan.

Suurima huviga hakkasingi vist jälgima seda peale Eesti võitu. Mul on isegi üks šokolaadipaber kodus, mis on Eestis toimunud Eurovisooni teemaline. Seda vist küll pigem mu ma ei tea mitmenda hobi tõttu – šokolaadipaberite kogumine.

Samuti olen ma andnud lubaduse, et kui peaks juhtuma ime ja Eesti võidab kunagi taas, siis mina olen raudselt kohal. Mis sellest, et minu jaoks on see oma suure võlu kaotanud.

Kuidas te Eurovisiooni suhtute ?

 2015-05-21-22-30-17-64352185

Leave a Reply

