Lillelaat 2015

Lillelaada nädalavahetus lõpuks seljataga. Ise külastasin seda reedel ja pühapäeval . Kahjuks mul ühtegi aeda veel ei ole ja sellepärast piirdusid mu ostud niisama pudi-padiga.

Näiteks sain endale ja peikale matchivad kruusid (2x 8.50€). Paraku me väga tihti koos kohvi jooma ei satu, sest töö, magamise ja ärkamise graafikud on meil väga erinevad. Aga no vähemalt eeldused tasside näol on nüüd olemas.

2015-05-16-22-14-24_deco

Põhiline, mille järele ma tegelikult läksin, olid need klaasist käsitööna valminud kõrvarõngad (10€) Glassjazz‘ilt (LINK). Nägin neid juba viimati Paides mingil laadal ja teadsin, et need on minu.

2015-05-16-22-11-23_deco

Megamõnusa käsitööna valminud kehakoorija (8€) ostsin ka. Šokolaadi-piparmündi lõhnaga. Sisaldab ainult looduslikke koostisosi.

2015-05-19-07-20-39_deco

Viimaseks skoorisin väga armsad ja supermugavad Javer shoes (LINK) “sussid” (15€). Olgu, vabaajajalatsid? Neile panin ka juba Paide laadal silma peale, aga polnud kindel, kas mul ikka on neid vaja. Nojah , nüüd on neid hoopis juurde vaja..

2015-05-16-22-13-09_deco

Ühe kleidi ostsin ka, aga pilti pole sellest.

Mulle nii meeldivad laadad. Lillelaadal olen vist iga aastane külaline. Üks kord siiani vahele jäänud, aga siis ma ei viibinud lihtsalt Eestis. Laadamelu on see, mille pärast ma tavaliselt neid külastan. Kui ma aga leian veel üht teist huvitavat ka, siis on super.

One thought on “Lillelaat 2015

Leave a Reply

