VIII.V.

Eelmisel nädalal käisime emaga realiseerimiskeskuses või taaskasutuskeskuses. Ma ei mäleta, mis selle nimi oli. Igal juhul ei jõudnud ma ära imestada, et ma seal seni käinud polnud. Seal oli nii palju ilusaid asju ja ma olin kindel, et palgapäeval tuleb üks pisike retk sinna taaskord ette võtta.

Täpselt selliste asjadega ma täna sealt siis lahkusingi.

Maitseainepotid petersellile, basiilikule ja rosmariinile (0.55€ tükk), nagid kirjadega Mrs ja Mr (2.90€ tükk). No olgu, missis ei saa minust küll veel niipea, aga need on lihtsalt nii mõnusad.  Lisaks mulle väga sobiv kirjade/kaartide “karbike” (2.15€) ja muidugi midagi ka võtmete riputamiseks (7.50€).

Nüüd oleks ainult esikus remonti vaja. Vannitoas ka… Khm khm.

2015-05-08-17-43-43_deco

See nii pisike asi, teen ise ära. Esiku vähemalt.

Leave a Reply

