Mõttekäigud

X.IV.

Vahepeal on mul tunne, et mul on peal varane Alzheimer või midagi. Ma võin 2 sekundi jooksul ära unustada, mis ma just rääkisin või mida ma tegema pidin.

Näiteks..

Tõusen mina diivanilt, et minna kööki rahakotti tooma, seisan ja mõtlen, miks ma üldse seisan siin keset tuba praegu. Istun aga maha tagasi ja siis tükk aega hiljem hakkan rahakotti otsima, Ahjaa, ma ju ei toonudki seda.

Või siis peiks räägib, et ta käib pesus. Ma lähen voodissee ära ja küsin ta käest, kas ta ei käinudki või ?! Millal ta käis, ma ei tea. Aga käidud oli.

Totaalne black out on vahepeal.

Püüa siis elada sellise peaga…

Leave a Reply

