TAG · Telefon

TAG: My Past Phones

Leidsin Aili blogist järjekordse vahva tag’i. Mõtlesin ka oma telefonid üle vaadata.

Poleks arvanud, et see meenutamine nii kaua aega võib võtta. Laias laastus oli teada, mis telefon oli, aga otsida ikka andis, sest täpseid mudeleid ei mäletanud enam.

1. Nokia 3310

nokia_3310_2

Ilmselt paljude esimene telefon. Ma vist sain selle isa käest kui too omale uue ostis.

2. Siemens A60

1281108436_siemensa60_3

Selle telefoni sain ema käest. Selles oli mingi täiega lahe kastide ladumise mäng, mida ma vahet pidamata kogu aeg mängisin.

3. Samsung SGH X660

samsung-x660

2005(?)-2008. Esimene päris minu telefon. Tegime isaga diili, et maksan talle tagasi selle raha. Oli vist 75 krooni kuus järelmaks. Sõbrannal oli samasugune telefon ja see on ka vist ainus, mis on katki läinud. Ise olin süüdi muidugi. Vihastades lendas telefon vastu seina jne..

4. LG KE770 Shine

lg-ke770-shine-3

2008 -2011. Sain sünnipäevaks. Maksis päris mitu tuhat krooni. Mu toonasel juuksuril oli samasugune. Löpuks vist tagakaas ei seisnud enam kinni, aga telefon sai vist õele, kes selle ära kaotas/ära varastati.

5. LG GT540 Optimus 

LG-GT540-Optimus-857

2011-2013. Selle telefoni ostsin ma ka põhimõtteliselt ise. Või no maksin emale tagasi. Sellega käisin ma USA’s ka. Pärast sai seegi õele, aga teine õde lukustas selle nii ära, et enam kuidagi lahti ei saanud.

6. LG Optimus G E975

53d0b1ce014cd_4

2013-2015. Eelmise ja selle telefoni suuruse vahe oli nii suur, et alguses oli väga imelik. Esimene täiesti ise ostetud telefon. Ca 400€ ? Kõige kallim ka seega ilmselt.

***

Mul ei ole väga palju telefone olnud. Ilmselt olen ma neid lihtsalt nii hästi hoida osanud. Uue telefoni olen ma üldiselt muretsenud siis kui vana on ära tüüdanud. Vanad on rännanud noorematele õdedele.

Praegu peaks ka hakkama sellele mõtlema, aga ma tegelt olen ju praegusega päris rahul ka .. Eks ootan LG uue G4 telefoni ära, siis vaatab.

Selline loll komme on, et ma alati võtan pähe, et oh just selle telefoni ma pean saama ja siis pole enam tagasiteed.

One thought on “TAG: My Past Phones

Leave a Reply

