III.II.

Nägin täna unes, kuidas mu sõbranna ütles mulle, et ma olen olnud halb sõbranna, et ta on andnud mulle võimalusi välja ilmuda jne, aga ma pole seda teinud. Lõpetuseks ta ütles, et me pole enam sõbrad.

Hommikul üles ärgates polnud üldse hea tunne, sest ma tean ise ka, et ma olen kohutav sõbranna olnud. Eriti silmas pidades fakti, et kunagi olime me põhimõtteliselt lahutamatud. Eestis ei ole ükski vahemaa liiga pikk, aga ikkagi kuidagi raske on ennast kätte võtta ja kuskile kaugemale minna, sest kodus on ju mõnus olla. Kulgebki mu elu ju töö-kodu-töö.

Tegelikult on kurb kohe.

Leave a Reply

