XXIII.XII.

Ma mäletan küll, kuidas ma detsembri alguses rääkisin, et mul on suur jõulutunne jne. Nojah, nagu ta tookord koos lumega tuli nii ta ka koos lumega läks ja paar päeva tagasi ei olnud mul kodus endiselt üles riputatud ühtegi jõulukaunistust.

Siis aga helistas mulle peika, et nad lähevad metsa mu perele kuuske tooma ja kas ma tahaks ka siis. Olin muidugi kohe nõus ja siis hakkas veel lund ka sadama ja nii täituski mu süda uuesti jõulutunde ja jõuluootusega. Nüüdseks on ära kaunistatud nii kuusk kui ka toad ja meie Miku polegi veel kuuske ümber lükanud ega ühtegi kuuli selle küljest pihta pannud. Kui ma nüüd ära sõnusin, siis nojah, eks lepin olukorraga.

20141221_203824Täna on tulemas ka selle aasta esimene jõulupidu peika vanemate juures, sest juba homme öösel olen ma “rõõmsasti” tööl. Ja tööl pühade lõpuni.

Tegelikult, kui aus olla, tahan ma, et need pühad võimalikult ruttu läbi saaks, võimalikult väheste “kaotustega”.

Nüüd aga komme tegema..

Leave a Reply

