Jõuluootus

Sellel aastal algas detsember kuidagi teistmoodi. Ma olen veel suuremas jõuluootuses kui eelmine aasta. Eelmine aasta olid meie esimesed ühised jõulud, sellel aastal ei ole see kõik enam nii uus, aga ometi ootan rohkem.

Aastas on ainult üks kuu kui lumi maas võiks olla. See ongi detsember. Mulle ei meeldi talv muidu mitte üks põrm. No kuidas on vöimalik üldse, et kellelegi meeldib lumi ja külm ja kõik see muu jama ? Detsembris ma talun lund, aga nii kui see kuu läbi saab, võiks see täitsa vabalt uttu tõmmata. Või peaks mina kuskile soojale maale minema.. Ei mõista mina inimesi, kes hakkavad rääkima lumest ja talvest samal hetkel kui suvi läbi saab. No milleks ?! Nojah, ma võin siin aasta läbi rääkida kevadest ja suvest ja sügisest. Teeb sama välja, jah ? Oh well …

Esimene advent on möödas, aga kodu kaunistamiseni ma veel jõudnud ei ole. Aga ükspäev tegime emaga piparkoogitainast ja mina lõikasin mõned lumehelbed ja õppisin lilli ka voltima. Pidev ideede ammutamine Pinterest’ist käis ka asja juurde. Loodetavasti õnnestub nüüd mõni päev vanaema juurde minna ja natuke metsas tatsata, et saaks hakata oma mõtteid ellu viima, mis puutub jõulukaunistustesse.

Kuidas teil ? Jõulud juba südames ja kodus ?

 large

One thought on “Jõuluootus

Leave a Reply

