Kassijutud · Mõttekäigud

XVIII.IX.

Meile emaga meeldib aeg ajalt üksteisega vaielda. No ikka tõsiselt vaielda. Ja ma ei ole kindel, kas “meeldima” on just õige sõna, aga samas ei saa seda ka kuidagi vältida.

Viimase aja üks suurimaid vaidlusteemasid on see, kas kass ikka peaks elama toas. Kuna mu kahel kõige nooremal õel on kassiallergia, siis arusaadavatel põhjustel ei saa nad meil väga palju külas käia. Samas aga ei leia ma, et ma peaks nende pärast jätma elamata oma elu ehk siis ema meelest me poleks pidanudki kassi üldse vötma. Mina küll nii sellele asjale läheneda ei oska.

Teine teema on ka otseselt Mikuga (meie kiisumiisu) seotud. Kuna on ammuteada asi, et ma saan ühel mitte väga ilusal päeval omale vanaema maja, siis ema ütles, et sinna ma kassi tuppa võtta ei tohi, sest mu õdedel on samasugune õigus seal majas käia. See aga jätab mulle sellise mulje, et ma ei võigi omas kodus teha, mis tahan, sest teistel on ka mingisugune “õigus”.

Ühest-äärmusest-teise-suhtumine nagu mul on, ma ütlesin talle, et no siia ma ei koli üldse sinna, sest mina oma kassi toast välja küll viskama ei hakka. Meie Miku, kes magab meil öösiti teki all, päeval ka. Kuidas oleks võimalik ta saata õue -30° C külma kätte. Ise tahate seal olla või ? Miks peaks kass tahtma ??!

Ja sedasi me siis kakleme. Ja ilmselt kakleme veel päris palju aastaid.

Leave a Reply

