30 Day Photography Challenge: Kokkuvõte

Kurb on seda küll tõdeda, aga juhtus ka selle challenge‘iga sama, mis nii paljude asjadega, mille kallale ma suure hurraaga asun.

Samas aga ma pean ütlema, et see lühike aeg, mille jooksul ma kaasa lõin, oli väga tore. See challenge andis mulle löpuks ometi põhjuse oma kaamera kapist välja otsida ja jälle “avatud” silmadega ringi käia. Ma töesti käisingi ringi ja otsisin pidevalt võimalusi erinevate piltide tegemiseks. Siis aga tuli töö vahele. Peale pikki tööpäevi ei suutnud ma ennast enam kokku võtta, et midagi välja mõelda ja nii ta läks. Kahju muidugi. Samas on küll pühapäevani aega oma võlgu likvideerida, aga ma ei usu, et ma oskan kõik 12 puuduolevat pilti teha ainult tänase päevaga, sest pühapäeval olen ma muidugi jälle tööl.

Aga külastage ka kindlasti meie suurepärast FB gruppi, kus kõik päevad on jaotatud eraldi kaustadesse. Järgmises postituses toon välja ka omad lemmikud.

Leave a Reply

