Mõttekäigud

Häirivad pisiasjad

Eilne muffinite küpsetamine pani mõtlema mind häirivatele pisiasjadele. Neid asju on mul päris mitmeid..

  1. Mulle ei meeldi kella tiksumine. Ma lihtsalt ei suuda olla toas, kus ma seda reaalselt kuulen. Sellises toas magamisest ei tasu vist üldse rääkida.
  2. Mul on kindel süsteem, mille alusel peavad olema nõud laotud nõudekappi ja ma lihtsalt ei suuda sinna vaadata kui ma näen, et peika on jälle nõusid pesnud, sest ilmselgelt tema minu süsteemi ei järgi. Mul hakkavad käed värisema ja muidugi pean ma kapi ümber laduma.
  3. Sama jutt käib ka nugade-kahvlite-jm kohta. Kõigele peab olema oma koht.
  4. Ma kohe üldse ei salli kui jäetakse järele ainult üks asi ja siis öeldakse, et ma tahtsin, et sina ka saaksid. Näiteks täna vaatas külmkapist vastu viinerikarbist ainult üks viiner. Küsimusele, milleks, vastas ta, et ta tahtis, et ma ka süüa saaks. Nagu oleks üleüldse kuidagi loogiline, et mu kõht saab ühest viinerist täis.
  5. Tühja pakendi külmkappi tagasi panemisest ei tasu üldse rääkida. Mis möte sellel on ? Et ma ei viitsinud ise ära visata, aga kapi peale ei tahtnud ka jätte ? Vöi et sa oled koristaja ja võid ära visata küll ? Ma isegi ei tea, millise signaali see saatma peaks..
  6. Siis mind häirib see kui nõusid ei panda kraanikaussi, vaid kuskile serva peale. Näiteks lusikas, millega on kohvi segatud. Või nuga, mida on kasutatud võileibade tegemiseks. Sest ma tahan võib olla veel … Millal ? Ülehomme ? Ja isegi kui ei taha, siis ausalt, see nuga võiks vedeleda siin tõesti ülehomseni. Ma laseks ka kui see mind nii väga ei häiriks.

Kindlasti on neid veel, aga meelde ei tule hetkel rohkem.

Palun öelge, et ma ei ole ainus, kellel sellised “hirmsad” probleemid on.

Leave a Reply

