XX.X.

Viimasel ajal on Mikul jälle tekkinud komme mu kõhu peal magada. Ärkan öösiti üles raskustunde peale ja mida ma näen ( loe: tunnen), Miku kõhu peal või selja peal või isegi külje peal magamas. Mõtlesin, et ei tasu, aga huvi pärast siiski guugeldasin selle võimalike tähendusi ja tuli välja kaks asja – ma olen rase või suremas. No nagu ikka. Mul on jäänud mulje, et ükskõik, milliseid sümptomeid või asju guugeldada, ikka tulevad välja samad asjad – suremas või rase.

Öeldakse, et kass magab haige koha peal. Aga Mikule on juba väiksest peale meeldinud mu peal magada. Päris väiksena magas kaelal, siis hakkas magama pea kõrval, edasi kolis voodi jalutsisse, seejärel teki alla jalgade vahele-peale-alla, vahelduva eduga on ta kogu aeg maganud mu kõhul-seljal. Seega ma siis ikka olen suremas, eksole ? Sest pole ju võimalik, et ma üle keha kogu aeg haige olen. See variant muidugi ei ole mõeldav, et kõik korras on.

Nendel hetkedel kui ta mu peal ei maga ja hoopis minu kõrval on, on ta ilmselt loobunud mulle köigist mind vallutanud haigustest teada andmast, sest ma nagunii aru ei saa ja midagi ette ei võta.

Siit moraal, ära never ever guugelda midagi. Ja ma lähen nüüd elan edasi teadmisega, et hakkan surema. Või olen rase.

2 thoughts on “XX.X.

Leave a Reply

