30 Day Photography Challenge: Day 10

Day 10 – Something Sweet

Tundub, et mul on peal mingi loominguline kriis. Täna ma muidugi võiks ennast sellega välja vabandada, et olin öö otsa tööl ja siis magasin terve päeva. Aga kaua te jõuate mu vabandusi kuulata. Vöi no lugeda.

Tänane plaan päris selline ei olnud, nagu see välja kukkus, aga ausalt öeldes polnud mul üldse plaani.

Õnneks saab sõna sweet tölkida nii magusaks kui ka armsaks. Seega siin siis sweet chocolate with my sweet Miku.

2014-10-10-19-04-09_deco

Leave a Reply

