30 Day Photography Challenge: Day 9

Day 9 – Books

Tänane teema on minu jaoks jälle seal raskemate hulgas. Mul on kogu aeg olnud eriline suhe raamatutega, aga seda pildile püüda ma ometigi ei oska. Siin blogiski on neid raamatute pilte olnud küll ja veel, aga täna oli ikkagi loominguline blokk. Läksin lihtsama vastupanu teed ja ladusin lihtsalt raamatud virna. Originaalne, eksole.

Üldiselt aga raamatutest rääkida, siis ma olen alati lugeda armastanud. Esimeses klassis sain ma oma esimese raamatukogu lugejakaardi. Need täitusid mul ikka meeletu kiirusega, sest oli täiesti tavaline, et ma lahkusin sealt 8 raamatuga ja nädal hiljem viisin need juba tagasi, et uusi saada. Siis mingi aeg jäi asi soiku ja ma ei lugenud enam üldse. Kui ma USAs olin, siis hakkasin uuesti lugema. Siis ma lugesin ka ikka väga palju. Sealse aasta jooksul lugesin ma kokku peaaegu 70 raamatut. Nüüd aga on kõik taaskord soiku jäänud, pole tükk aega ühtegi raamatut kätte võtnud. Peaks ennast vist parandama..

2014-10-09-12-09-02_deco

One thought on “30 Day Photography Challenge: Day 9

Leave a Reply

