30 Day Photography Challenge: Day 7

Day 7 – Bad Habit

Eile tuli mõneti ootamatult tööle minna ja seega jäi ka eilne pilt tegemata. Parandasin selle pisikese vea täna hommikul.

Mõtlesin tükk aega, millise halva harjumuse ma peaks pildile püüdma. Alguses oli plaanis pildi jaoks “laenata” paar suitsu peika suitsupakist, aga siis sattusin vaatama challenge albumit ja see mõte läks sama kiirelt kui tuli. Kõik mõtted tundusid juba lavastatud olevat. Eile õhtul aga tuli pähe mõte, et mul siiski on ka üks halb komme.

Polnud küll kohustust teha pilti enda halvast kombest, aga no kellest siis veel.. Mingil hetkel ma avastasin, et ma ei saa enam poes käia ilma, et ma lahkuks sealt vähemalt 3 uue küünelakita. Ja siin ma nüüd siis istun, küüsi lakkida ei viitsi, aga küünelakke pole enam kuskile panna. Kusjuures paljusid ( loe: enamust) pole ma rohkem kui korra kasutanudki …

2014-10-08-12-41-24_deco

Leave a Reply

