Arvamus · Teazy

IV.X.

On vist ka aeg teha kokkuvõte Teazy teatox’i 14-päevase kuuri kohta.

Mina olen seda tüüpi inimene, kes tahab saada kõike kohe, seega ma olin peale esimest päeva muidugi täiega pettunud, et mul söögiisu kadunud polnud ja öö jooksul kaal 20 kilo ei langenud. Aga mida päev edasi seda paremini ma ennast tundsin.

Kohe alguses hakkas mulle rohkem meeldima õhtutee. Ega hommikuteel ka midagi viga polnud, aga kui oleks valik, siis ma jooks ainult õhtu oma. Muidugi olen ma ka kohutavalt mugav inimene, seega see teepuruga jahmerdamine ei olnud just mu lemmiktegevus. See ka ilmselt üks põhjustest..

Need teed suutsid isegi minu aeglsevõitu seedimise tööle panna, mis oli positiivne üllatus. Pideva vajadusega midagi süüa, oli ka palju kergem võidelda, seda enam, et ma söön seda, mida külmkapis leidub. Tervislikkusest on asju paraku vist üsna kaugel. Aga tegelikult tundsin ma ennast ise kergemana. Peale sööki ei olnud sellist vastikut punnis kõhu tunnet, nagu mul tavaliselt kipub olema.

Liikumisega oli ka nii nagu oli. Ma ikka püüdsin nii palju kui võimalik jala tööle ja koju käia, aga arvestades seda, et sügis saabus üsna äkitselt oma vihmadega, siis nojah, sinnapaika see suuremas jaos jäi. Aga ma sundisin ennast jala tööle isegi õhtusesse vahetusse, hoolimata sellest, et hommikul koju kõndida ei ole just eriti tore.

Kokkuvõtteks võin ma vist öelda, et kahtlemata tellin ma neid veel. Aga siis järgmine kord võtan asja tõsisemalt käsile, sest seekord kaal mul küll ei alanenud, ainult hea enesetunde sain kaasa. Kuigi tegelikult oleks see vägagi saavutatav, sest toitumiskava on mul olemas juba pea aasta, aga kuidagi pole ennast kätte suutnud võtta. Kuigi kui ma vaatan enda USA aegseid pilte ja ennast praegu, siis iga kord tahaks verd oksendada..

Leave a Reply

