30 Day Photography Challenge: Day 3

Day #3 – Close Up

Vaadates tänase päeva piltide albumit, jäi silma päris palju pilte kassidest. Go for Cats !

Mina püüdsin ka oma kiisukest pildistada, aga ma ise pole pildiga üldse rahul. Vabandused, vabandused, aga mulle pole kunagi meeldinud pildistada lambivalgel, kunstvalguses jne. Kuna olin täna ka pika päeva tööl, siis paraku muud võimalust mulle ei jäänud. Lisaks sellele oli Miku ka jonnakas ja keeldus koostööst, lisaks sellele tundus, et kaamera klõpsud ka ehmatasid teda.

Mul oli muid mõtteid ka, aga kuna meil olid külalised täna, siis ma ei hakanud siin ringi jooksma nagu lollakas.

2014-10-03-21-07-27_deco

Leave a Reply

