30 day photography challenge: Day 1

Alguses ma mõtlesin, et hakkan pilte postitama kord nädalas pühapäeviti, aga vaadates kui ilus grupp on FB’s nendele tehtud, ma kohe ei saa neid kauem endale hoida, sest sinna ma nad ju postitan.

Day #1 – Black & White Self Portrait

Mulle kohe üldse ei meeldi muidu ennast pildistada ilma, et ma ennast sinivaalana tunneks ja seega juhtus Miku sobival ajal mööda kõndima ning sedasi ma ta sülle haarasingi. Sain päris okei pildi, ma arvan.

2014-10-01-20-18-06_deco

Leave a Reply

