Instagram update #4 – september

Seekordne kuu on olnud üsna tagasihoidlik, samas aga mahtus siia näiteks esimest korda randaalimine. Haha, eks. Lühidalt öeldes käisin peikaga põllul kaasas ja sain ise ka proovida, mis tunne see on.

Muidugi ei saa me üle ega ümber mu kõige lemmikumast loomakesest terves maailmas. Mikust räägin muidugi. Ja siis on käes ka õunade hooaeg ja seega saab palju küpsetisi õuntest.

Ükspäev leidin Maksimarkestist vahtrasiirupi ja ma teadsin, et ma pean selle saama. Kui on üks asi, mida ma USA juures igatsen, siis ongi selleks just nimelt see. Ja muidugi vahvlid ja pannkoogid vahtrasiirupiga. Yum yum.

Kuu viimasel päeval käisime ema ja õega metsas. Ema tahtis jõhvikaid ja mina seeni. Kumbagi ei saanud kuigi palju, aga tore oli.

2014-10-01-12-24-15_deco

Sama teemaga jätkame järgmise kuu lõpus.

Leave a Reply

