Unenäod

Unenäod on ühed kummalised asjad. Ei, ma ei mäleta tänaöist unenägu, aga on olnud mõned unenäod, mis on andnud vajaliku tõuke millegi olulise tegemiseks. Olen blogis varemgi kirjutanud oma unenägudest, täiesti mõttetutest ka. Miks see kõik mulle praegu üldse meenus, oli see, et ükspäev käisime Tartus peika venna ja vennanaise juures ning ta rääkis mulle mingit asja seoses unenägudega. Mnjah, ma ei mäleta muidugi enam.

Californias elades mul oli alati märkmik pastakaga voodi kõrval ja hommikul ärgates panin unenäod alles unesegasena kirja. Seal oli ikka erilisi pärleid. Mingi aeg peika leidis selle märkmiku. Arvata on, et ta luges seda siis kui ma tööl olin ja ta ei teadnud, mis see oli jne jne. Haha, eksole.

Peaks selle uuesti kasutusele võtma, oleks teinekord huvitav lugeda.

Üldiselt ma ei usu, et unenäod midagi ennustavad või üldse kuidagi täide lähevad, aga isegi minul on olnud paar unenägu, mis on pannud mind tegema seda, mida ma oleks pidanud tegema juba tükk aega enne. Viimasest sellisest on juba mitu aastat möödas, aga see tunne, mida ma ärgates tundsin ja see unenägu ise, ei unune. Nojah, kui ma juba sellest räägin, siis on vajalik ka mainida, et midagi head kahjuks neid asjadest ei tulnud ja samahästi oleks võinud olemata ka olla.

On neist unenägudest siis üldse kasu ? No see kasu on, et hommikul saab seda wtf tunnet kogeda, et mida ma just nägin, eksole.

Leave a Reply

