Uncategorized

XIX.IX.

Huvitav, kas on olemas mingi seos väsimuse ja iivelduse vahel ? Või olen ma ainus, kellel selline asi esineb. Saaks seda siis lihtsalt iivelduseks nimetada, oleks kõik veel enam vähem korras, aga see ongi reaalselt poti kallistamine.

Et te ei arvaks, et ma rase olen, siis alustame algusest. No öötöö, eks. Üleeile hommikul tulin koju ja keerasin magama. Magasin väga halvasti, sest maja taga niideti muru. Lõpuks kuskil 5 paiku ajasin üles ennast. Peiks tegi süüa ja ma tundsin, et no ei saa olla enam. Alguses ta muidugi solvus, et tema söögi peale hakkab halb, aga kui ma ikka esimese tiiru wc-s ära käisin, hakkas muretsema ka.

Küsis, et mis ma söönud olen. Aga polnudki söönud midagi tükk aega. Ega saanudki süüa.

Aga sedasi oli vähemalt 6 korda, kuni ma kell 10 ennast magama sundisin. Lugemine läks sassi seal kuskil 4. korra juures.

Hommikul argates poleks nagu midagi viga olnudki.

Selline asi ei ole sugugi esimest korda ja vaevalt see ja viimaseks jääb, aga nii hullult pole enne olnud. Siis mul ka tavaliselt ajab iiveldama kui ma enne ööseks tööle minekut ennast magama sunnin. Ükskord öösel tööl tegin ka okserallit, aga siis süüdistasin Selverist ostetud salatit. Aga võta nüüd kinni, mis see olla võis.

Leave a Reply

