XVIII.IX.

Tellisin omale Teazy 14-päevase Teatox kuuri. Lubab see siis kaalu langetada ja söögiisu pärssida, muuta mind energilisemaks ja teha palju palju head. Muidugi päris nii ei saa, et muudkui istun oma tagumikku laiaks edasi ja siis tee teeb kõik vajaliku. Oleks see vaid nii… Et siis oleks ikka liikumine ja tervislik toitumine ka vaja plaani võtta. Selle liikumisega on nii nagu on, no tööl ma liigun jah, aga vabadel päevadel pole enamasti üldse jaksu. No ja siis see toitumine ka on selline nagu ta on. Aga kui peaks söögiisu ka vähendama siis äkki ma ei käi tööl enam ümber riiuli nagu Pac-Man ja ei söö valimatult kõike, mis käeulatuses on.

Tegelikult ka, ma täiega püüan viimasel ajal, aga no nii keeruline on. Vett püüan juua ja mitte nii palju saia süüa.. Ja üleüldse ma ei jõua ennast ära kiruda, et ma ennast nii käest lasin. Kord ma olin oma ideaalkaalus ja siis niisama lihtsalt oli see kõik jälle kadunud.

Aga tagasi Teazy juurde. Koosneb see hommiku- ja õhtuteest. Hommikutee siis ilmselgelt on ergutav ja igat pidi hea selleks, et mul oleks päeval piisavalt energiat ja ma ei peaks jälle tööl olles pead lauale toetades tukkuma. Öötee aga toob hea une. Seda tuleb juua küll ülepäeviti, aga mõni nendest ülepäevadest on kindlasti mu töö-öö ja ma ei tea, mis siis saab. Ma küll ei taha, et ma siis magada tahan. No nagunii tahan, aga ma ei taha, et mul hea uni oleks täiesti valel ajal. Ja siis muidugi see hommik kui ma töölt tulen, joon seda ergutavat teed ja kes see siis minu eest magab ? Päh. Oleks ma sellise asja varem avastanud, oleks ma selle puhkuse ajal käsile võtnud.

But let’s wait and see..

Edit: Kui ma homme alustan, siis ei tule ühtegi ööd sellist, kus ma pean enne omale hea une jooma.

 IMG_20140918_150645

Leave a Reply

