Mida ma olen avastanud öösiti tööl käies

 Ma olen tankla öötööd teinud nüüdseks juba pea kaks aastat, mis on üsna arvestatav aeg. Seetõttu tahaks ma välja tuua need küljed, mida ma varem öötööl ei arvanud olevat.

1. Tahad kaalus juurde võtta ? Mine tanklasse tööle. Soovitatalt öösiti. Ja talvel. Kõik te teate, et peale USA-st tulekut olin ma ikka väga palju kõhnem kui sinna minnes ja pakkuge, mis sellest järgi jäänud on. Jah, ma olen veel hullem kui enne. Hirmus.

Aga no mis teha kui näiteks talvel on siin nii igav ja nii külm, et isegi ei taha mitte midagi teha, siis istudki tagatoas vammused seljas ja muudkui sööd. Päeval ka, kui midagi teha pole. Suvel on parem, rahvast liigub rohkem ja seega on ka vähem aega süüa.

2. Tahad saada totaalse mälukaotuse ? Tööta öösel, mine hommikul magama ja ärka õhtul ning sa ei mäleta hommikust mitte midagi. Ja siis muidugi vegeteerid õhtuni välja kuni saab uuesti magama minna. Ja selline tunne on iga kord, ilmselt on täiesti ükskõik kui palju ja kaua öötööd teha.

3. Sulle meeldib tanklast osta kiirtoitu ? No näiteks kabanossi või kebabi või midagi iganes nendes veel müüakse. Mine tööta tanklas, valmista seda 100 tükki päevas pikema aja vältel ja sa ei taha seda enam kunagi. Jääb raha alles ja mõttetud kalorid söömata. Kuigi jah, ilmselt sa sööd need öösiti tööl olles ikka omale sisse.

4. Suured üritused juhtuvad just nendele öödele kui sina tööl oled, pole vahet, kas nädalavahetus või mitte, tööd on nii palju, et isegi WC-s pole aega käia. Aga söömiseks leiab ikka aja. Absoluutselt alati. Isegi kui ei taha.

5. No purjus inimestel nädalalõppudel pole vist üldse mõtet peatuda. Seda, millised nad on, teab igaüks, kes vähemalt korra elus purjus on olnud. Aga ega nad ise aru ei saa kui tüütud nad olla võivad.

Tahaks siia veel lisada punkti selle kohta, kuidas kõige parem uni on nendel hommikutel kui on vaja tööle minna, aga siis ma hakkaks juba rääkima päevatööst ja see polnud praegu teema. Või kuidas kõik üritused toimuvad alati siis, kui sa pead tööl olema. Või kui väga sa hakkad hindama oma vabu päevi, aga no seda teab ilmselt igaüks, kes tööl käinud on. Ja siis muidugi see, et kui lõpuks on aeg oma tehtud töö tulemus pangakontolt leida, siis see kipub alati loodetust väiksem olema, sest enda meelest oled sa ikka rohkem väärt olnud, aga seda teavad ka ilmselt juba kõik.

Leave a Reply

