Sarjad

XIX.VIII.

Mulle on kogu aeg meeldinud erinevaid sarju vaadata, enamuses vist Mehhiko seebikaid. Aga kes küll suudaks kokku liita kõik need tunnid, mis ma olen veetnud neid või muid sarju vaadates.. Mitte keegi. Kõiki sarju ma muidugi ritta panna ei saa, sest ma isegi ei mäleta enam, mida ma vaadanud olen. Siinses postituses aga need, mis on hetkel kõige lemmikumad ja mille osi ma ootan enim või siin need, mis on juba paraku lõppenud, aga mida mu armas Fox Life siiski näitab ja laseb mul nautida. Et neid tunde saaks veel rohkem..

Inspiratsiooni sain Hele Valgus blogist.

Desperate Housewives – Meeleheitel koduperenaised

DesperateHousewives-banner-0e0c404e091b6c6c5efa08c9a37cbeee

Suurim lemmik läbi aegade on muidugi Meeleheitel koduperenaised. Ma olin nii õnnetu kui ma viimast osa vaatasin, mäletan, et istusime host mom‘iga mõlemad teleka ees siis veel. Ma isegi ei oska nimetada kõige vähem meeldinud või kõige rohkem meeldinud tegelast, sest nad kõik sobisid sinna nii hästi ja pole kedagi, kelleta ma seda sarja ette kujutaks.

Devious Maids – Saatanlikud koduabilised

images

Need viimase peal lahedad naised avastasin ma ükskord täitsa kogemata, nagu enamus häid sarju. Alguses vaatasin juba, et meenutab eelmisena mainitud sarja ja pärast lugesingi, et samadelt tootjatelt ja Eva Longoria on lausa produtsent või midagi.

Grey’s Anatomy – Grey Anatoomia

73762g17

Grey anatoomia on olnud üksmu lemmikuid sarju väga ammusest ajast. Praegu näitab Fox Life’i pealt osi vist päris segamini, aga ongi huvitav vaadata kord S1 ja siis kohe S9 kõrvale. Kahju muidugi Christina lahkumise üle, aga noh, mis teha… Teised on ikka alles ju. Can’t wait uut hooaega !

Arrow – Vibukütt

arrow-banner-03a8b6d8980640c090055fc8a575d31eSelle sarja avastasin ükskord täiesti kogemata Fox kanalilt. Vaatasin kuskilt 1. hooaja alguse poole ühe osa ära ja mulle väga meeldis. Õnneks näitas seda iga päev ja seega oli veel järelvaatamise võimalus ka ning sain algusest peale kõik osad ära vaadata. Rohkem kahjuks pole seda enam näidanud ja nüüd on juba välja tulemas S3. Nii palju mul viitsimist ei ole, et ma viitsiks neid osi kuskilt netist vaadata või kuskilt tõmbama hakata. Oh 😦

Once Upon a Time – Elas kord..

tumblr_static_once-upon-a-time-banner-once-upon-a-time-32356719-800-100Seda sarja hakkasin ma vaatama juba USA-s olles. Hakkas kohe meeldima. Ilmselt selle tõttu, et tegemist pole päris tavalise sarjaga, kus on tavaline armastus jne. Pigem muinasjutud täiskasvanutele, mis räägib ära ka iga muinasjututegelase taustaloo.

Mistresses – Armukesed

Mistresses-banner-ae81ebc9ec478f843c1e24b5f5d30b53

Seda sarja hakkasin alles hiljuti vaatama. Mingi aeg nägin ka mõnda osa, aga nüüd hakkas vist algusest näitama FoxLife’il ja ma siis ikka kasutan võimalust. Esimesed kaks osa tundusid küll väga põnevad..

Taltsutamatu süda

BITHUXPCIAAv1hFJa muidugi ei saa üle ega ümber Mehhiko seebikatest. Praegustest on lemmik Taltsutamatu süda, mis räägib vaesest tüdrukust, kellest saab daam. Klišee, ma tean. Aga no ega päeval polegi midagi muud eriti telekast vaadata ja seega tuleb ikka meelt lahtuda seepe vaadates.

Hm, sedasi ülevaadet koostades tegin kurva avastuse, et ma olen päris maha jäänud sarjadega, eriti nendega, mida hetkel telekas ei näita. Või olen lihtsalt unustanud vaadata. Oh, peab ennast vist parandama hakkama.

Leave a Reply

