Miku

XIII.VIII.

Ma tundun endale vahel nagu täielik kassimamma. Päriselt. Teistel on lapsed, mul on Miku samas staatuses. Tänane päev kuulub ka täielikult temale, seda selle tõttu, et täpselt aasta tagasi me ta Viljandi kandist ära tõime. Läksime tooma halli emast kassi (sest mu suur soov on olnud omada halli kassi) ja tagasi tulime talutriibulise Mikuga. Kuigi tegelikult juba enne autos rääkisime, et tegelikult ikka võtaks isase ja leppisime nimegi enne kokku. Ja nimi sobiski nagu valatult.

2014-08-12-15-02-26_decoÜldiselt poleks ma kunagi arvanud, et üks pisike loomake võib mulle nii palju tähendada. Ta on olnud suurepärane kaaslane nendel pikkadel õhtutel kui mu peikat kodus polnud või nendel pikkadel vabadel päevadel kui mu ainus mõte oli, et …Today I don’t feel like doing anything… ja lihtsalt lamasin diivanil või voodis.

Alguses oli ta mul täielik kaisukiisu, öösiti tuli alati mu padja kõrvale magama või teki alla jalgade juurde. Nüüd magab ta koos minuga ainult siis kui peikat kodus pole, aga seda enam ma neid hetki hindan.

1521400_785400371473752_406401120_n

Leave a Reply

