VI.VIII.

Seekord ma tahaks rääkida oma peikast. Kiita teda natuke. Tsau, kallis !

Täna sõbrannaga rääkides selgus, et mul on ikka päris hea mees. Okei, vahepeal ma muidugi seda ei arva, aga mis puutub hetkel justnimelt koristamisse ja söögi tegemisse. Õnneks ei ole mulle sattunud (loodetavasti ta ei muutu ka) selline mees, kes istub õhtul trussikute väel diivanil, joob õlut ja kui ma kell 8 uksest sisse astun, karjub, millal süüa saab. Siis ma näitaks talle ilmselt keskmist sõrme ja jätaks ta veel söömata ka.

Nii hea on minna peale pikka tööpäeva koju ja näha meest diivanil koos kaetud lauaga.

Aga selle eest olen mina muutunud jällegi 100x laisemaks kui enne. Okei, vabadel päevadel ma ikka teen süüa ka, no et asi ikka tasakaalus oleks, eksole. Ja koristan ma ka siis kui mul vabad päevad on, kui ma ikka viitsin. Aga no vahepeal me pisut ikka tülitseme ka selle üle, kes parasjagu koristama peaks. Eriti kui me mõlemad kodus juhtume olema.

Minu meelest on (enamasti) loogiline, et parasjagu võtab kodused toimetused enda peale see, kes kodus on. Kui olen mina, teen mina ja kui on tema, teeb tema. Ilmselgelt igasuguste vanade kommete ja arusaamadega ma lähen väga vastuollu selle jutuga, aga ega ma nende poole püüdlegi. Pole kunagi püüelnud.

Seega näete, polegi nii hull see asi.

670px-Be-a-Good-Husband-Step-2

Leave a Reply

