Küsimused-vastused

XXX.IV.

Järgmine postitus pidi küll olema rumalatest klientidest, aga kuna Liia tag’is mu selles küsimustikus, mis siin liikvel on, siis ma ikka pean selle ära tegema. Vabandan kohe ära, et edasi pole küll kellelegi saata, sest praegu loeb mu blogi umbes täpselt 2 inimest. Tsau Liia ! Tsau Sandra !
Kunagi kui asi rahuneb võib selle ehk uuesti avalikuks teha. Aga nüüd asja juurde.
1. Kui sul oleks võimalik võtta endale ükskõik milline loom, siis kelle sa võtaksid?
Mul on kass, sellest praeguseks piisab täiesti. Aga kui mul kunagi maja on, siis ma tahaks malamuuti või midagi. Liiga tavaline jah ? Kaelkirjak oleks huvitav.

2. Kelle blogi lugedes tekib sul tunne, et tahaksid minna ja temaga paar drinki teha?
Ma jälgin küll hirmus paljusid blogisid, aga 95% neist on postkaardiblogid, seega seal ei saa olla midagi sellist, mis paneks mind seda soovima. Aga peale nende loen ma veel Malluka blogi. Tundub selline huvitav inimene olevat. Loen igasuguseid blogisid veel, aga tema tundub neist kõige huvitavam.

3. Mis oli su viimane heategu ?
Paraku pean ma kurbusega teatama, et mul pole aimugi. Teeme nii, et see läheb ka sinna alla, et ma tegin heateo oma kehale ja hakkasin lõpuks ometi kõndimas käima (?). Jalutama noh. Close enough? Tundub, et ma pean ennast parandama selle koha pealt.

4. Mis asjad sind närvi ajavad ?
Asjad ? Kas ma võin siia alla liigitada ka debiilikud kliendid ja lihtsalt kõrgelt kukkunud inimesed ? Okei, siis nemad. Ja kella tiksumine ja vee tilkumine ja see kui asjad on vales järjekorras jne. Ma ise ajan ka ennast närvi. Ja siis mu peiks ajab mind aegajalt närvi jne. Oh, neid on veel muidugi, samas aga on päris mitu küsimust veel vastata ja ma ei raiska rohkem ruumi sellele siin.

5. Mis oli viimane uus asi, mida sõid ja enne mekkinud polnud ?
Raske küsimus. Pole väga ammu midagi uut proovinud. Keegi peaks mind üllatama mingite putukate või asjadega ilmselt.

6. Millal viimati nutsid ? Miks ?
Hm. Ilmselt ma vaatasin mingit filmi või midagi. Nende ajal nutmine on mul viimasel ajal kombeks. Või siis oli mu peiks sitapea, ma nüüd ei tea täpselt kumb neist viimane oli.

No ja ongi kõik. Ma loodan, et edasi mitte saatmine mulle mingit 7 aastat õnnetust kaela ei too nüüd. Järgmine postitus loodetavasti on see, mida ma lubasin… 
Leave a Reply

