Mõttekäigud · Miku

I.III.

Täna on ilus päev !
Musul on sünnipäev. Palju õnne, kallis !
Mikul on minisünnipäev. Palju õnne 9 kuuseks saamise puhul !
Lisaks on täna ka ülemaailmne kassipäev (vist ?), mille puhul ma tahaks kohe teha väikse kiidulaulu Mikule. Enne seda kui me Miku võtsime, oli mul selline kummaline komme öösiti, kui ma üksi olin, et ma panin läbi une lambi põlema, selle, mis voodi kõrval oli. Kuidas ja millal ma seda tegin, ma muidugi ei tea. Aga peale Miku liitumist meiega pole ma seda kordagi teinud. Enam pole küll lampi ka, aga ikkagi.
Teiseks olid mul vahepeal öösiti need nö unehalvatused või mis iganes asjad. Neid pole ka enam sellest asjast saadik olnud kui meil Miku on.
Lisaks sellele ma otsustasin võtta ette väikese Challenge’i. 100 Happy Days ehk siis iga päev postitan Instagram‘i pildi millestki, mis mind õnnelikuks teeb tollel päeval. Eks ole näha, kas ma ka lõpuni vastu pean sellega.

Täna on ilus päev ! Hoolimata sellest, et mõni kirjutab FBsse mu peika seinale sünnipäevaõnnitluse selliselt, et ma pean mõtlema, et kas see oli nüüd kirjutatud meelega, et nagunii ma näen või mingil muul põhjusel. Et soovib, et kõik tema soovid täituks, sulgudes et ta teab, millest räägib ja loodab, et saab lõpuks õnnelikuks. Ja kirsiks tordil on muidugi kallid, musud ja paid mille saab varsti.

Mu peiks ise ütles, et too saatis talle sõnumi ka, kus vabandas, et meie suhet rikkus ja soovib, et me õnnelikuks saaksime. Mine ja võta kinni siis nüüd.

Täna on ilus päev, isegi kui ma pean järjekordselt juurdlema, et mida ma nii halba olen teinud, et ma pidevalt sellist asja taluma pean.

Täna on ilus päev, sest ma otsustasin, et nii lihtsalt on !

Leave a Reply

