fotoblogi · Olerex

XXIII.II.

Seekord polegi keegi mulle märkust teinud, et nii kaua siin vaikust pidanud olen. Ilmselt ei juhtu endiselt midagi huvitavat – kihlatud ei ole, abielluma ei hakka, rase ka ei ole, muid draamasid ka ei ole. Ära võib harjuda sedasi kohe.
Aga no pisike tagasivaade senisele veebruarile siiski nüüd tuleb.
Kohe päris veebruari alguses oli meil firmapidu – Avalöök 2014 – Rakvere Aqva Spa’s. Algul oli konverent, kus räägiti ilusast ja mitte nii ilusast, plaanides jm sellisest. Õhtul oli pidu. Õhtujuht oli meil Ülle Lichtfeldt ja kõik oli väga lahe. Esines Justament. Tegelikult olin mina miskipärast omadega nii läbi, et läksin magama kohe kui sai läbi nö kohustuslik osa esinejate ja asjadega ning magasin põhimõtteliselt seni kuni järgmine päev oli vaja check-out teha. Seega jah, kurb, aga spa-sse ma ei jõudnudki. Aga teised rääkisid ja kiitsid.
Miku on niisama armas. Ühel ilusal päeval me vaatasine Olümpiat sedasi nagu siin alloleval pildil näha võib. Tore oli ilmselgelt. Ma isegi ei tea, miks ma alati nii andunult seda vaatan, aga ma lihtsalt pean. Täna lõputseremooniat vaadates ma enamuse aega ulgusin, sest lihtsalt NII ILUS oli ! Ja muidugi ma ulgusin iluuisutamist vaadates ja üleüldse kogu aeg. Enamasti sellepärast, et nii ilus oli. Aga siis kui Läti bobisõidus hõbeda sain, nutsin ma kurvastusest.
Valentinipäev. Sõbrapäev. Ma armastan oma sõpru iga päev. Ma loodan, et nad teavad seda, isegi kui ma neid tihti ei näe ja seda neile kunagi ei ütle. Ise ma olin tollel ööl tööl muidugi, aga õnneks (sorry noh) musu oli haige ja tuli juba varem koju ning seega pidasime päev varem selle ära. Kuigi ta ütles, et ta pole seda päeva kunagi tähistanud.
Ja siis ma olin jälle öösel tööl. Musu saatsin Tartusse vennanaise sünnipäevale. Mina sain aga tänu sellele järgmine päev sushit süüa. Yum yum !
Viimaseks suuremaks sündmuseks oli Jägala joa külastus, mu suurel pealekäimisel muidugi.
Nüüd ma olen jälle üksi mõnda aega. Kurb on.
Leave a Reply

