fotoblogi

XXX.XII.

Täna võtsime ette väikese pereväljasõidu Tallinna – mina, Ilmar, mu ema ja mu kaks noorimat õde.
Alustasime Lennusadamast. Peamise eesmärgiga külastada Titanic’u näitust. Päris lahe oli kõik. Soovitan külastada.
Lembitu pardal käisime. Pikkadele inimestele see ilmselgelt mõeldud ei olnud. Haha.
Sellest Titanic’ust ootasin ma mingis mõttes rohkem, aga oli ikka päris äge.
Minu Boarding Pass’i järgi kehastasin ma 1.klassi reisijat, kelle pilet võiks praegu maksta kuni 25 000 €. Ja allolev pilt peaks siis näitama, milline see kajut välja nägi.
Teletorni külastasime ka. Ilmar hoolimata oma kõrgusekartusest tuli siiski ka üles. See pidavat kõikuma 1,5m, aga õnneks seda tunda siiski polnud.
Läbi nende aukude alla vaadata oli küll jube, isegi mul, kes ma kõrgust ei karda.
***
Kui me Lennusadamast välja astusime, siis pidime pikali kukkuma, et nii palju rahvast oli, järjekord ulatus ikka päris kaugele. Ma ei kujutanud ette, et asi nii hull on. Me õnneks jõudsime sinna kuskil 11 ja siis saime ikka uksest sisse.
Kokkuvõtteks jäime me kõik ikka rahule. Jälle 2 asja, mis saab lõpuks ometi To-Do List‘ist maha tõmmata.
Leave a Reply

