fotoblogi · Jõulud

XXVI. XII.

 Pühadetrall on suuremas jaos lõpuks möödas. Täna ma olen juba tööl. Minu maal küll 31.dets üks väike istumine ja kingituste vahetamine veel ootab ees, aga no see peaks olema üsna lihtne üritus.
Käisime esmaspäeval Tartust Mikule jõulukinki ara toomas. Tagasi sõitsime Raekoja platsist mööda ja otsustasime väike jalutuskäigu ka teha. Nii ilus oli. Mis sellest, et ilma lumeta.
Jõululaupäeva veetsime me kahekesi kodus. Miku küll oli ka, aga ta magas terve õhtu oma jõulukingituses nagu võib ühel alumisel pildil näha.
 
 
Sellise armsa kingituse sain oma kallilt. Mina talle kinkisin e-sigareti (no säästame mu tervist ka natuke) ja Autolehe tellimuse. Ta on rahul, mis ongi põhiline. Mulle oma kingitus ka väga meeldib.
 25.dets hommikul paistis aknast selline kaunis vaatepilt. Oleks veel lumi ka maas..
 
Mina, põline lumevihkaja, igatsen lund. Kuhu see maailm küll jõudnud on ?
***
Eile tähistasime jõule Lehtses. Saime veel kingitusi ja loomulikult iga paki eest eraldi tuli luuletus ka lugeda. Sain omale Lehtse oma isiklikud sussid. Ja kokaraamatu “Salatid aastaringselt”. See oli ilmselge vihje mu kehakaalule. Ha ha. Ja ilmselt Ilmari omale ka. Mingeid asju saime veel, ma ei mäleta rohkem.
***
Soovin teile ilusat pühade lõppu !
Leave a Reply

