Uncategorized

XI. XII

Varem polnud ööläbi üleval olemine mitte mingi probleem, aga peale seda kui ma olen sunnitud töötama öösel, ei hoia mind küll mitte ükski vägi vabatahtlikult terve öö üleval. Sellega seoses ma peaks mainima, et ma jubedal tahaks magada..

***

Väike pilt meie wannabe kuusest. Kui ma mõni päev suudan seljavalu trotsides poodi minna, et jõulutulesi juurde osta, siis saaks kuuse päris valmis ja saaks õiget pilti ka näidata. Aga kuna mu selg valutab peale tööpäeva meeletult ja selle tõttu ma kõnnin koju tund aega (sest mees on autoga Soomes), siis mul tõesti pole tahtmist enam kuskile minema hakata. Võrdluseks siis, et muidu ma kõnnin koju u 15-20 minutit.

Muidu on kõik päris hästi. Draamasid pole tükk aega olnud juba. Aga nüüd ma raudselt sõnusin ära kõik.

Leave a Reply

