fotoblogi · Haapsalu

III.VIII.

Laupäeval otsustasime minna Haapsallu, et Kätlin koju tuua. Ühtlasi, et siis sealsete vaatamisväärsustega ka tutvuda.

Alustasime Piiskoplinnusest.

Edasi Ilon Wikland’i imedemaale.

Lõpuks jalustasime mööda promenaadi.

Viimaks olime kõik surmani väsinud. Tahtsime sööma minna. Kirjas oli, et on lauateenindus. Kõrvallauale toodi menüüd kätte, meie istusime tükk aega, keegi ei toonud midagi. Lõpuks läksime ära, sest keegi ei tulnudki meie juurde ja Helis oleks ka peaagu istudes magama jäänud.
Hakkasime siis ära sõitma Haapsalust Pürksi poole. Olime Taeblas. Nägin, et inimesed tahavad üle tee minna, jäin seisma ülekäiguraja ees. Ma nägin, et mu taga oli veel üks auto. Vaatasin, et miks need inimesed täiega mu seljataha vahivad ja üle tee ei lähe ja siis käis litakas. Kõige tagant tuli veel üks auto, millel olid pidurid ära kadunud (vms). See küttis sisse minu taga olevale autole ja see omakorda mulle. Nice one, ma ütleks.

Päris jube oli. Aga nüüd vaatan asja positiivsest küljest, sest see auto tõi meid ikkagi veel Haapsalu lähedalt koju ka. Teised kaks autot enam omal jõul sealt ära ei liikunud. Viimane auto pidi minema mahakandmisele. Et polnud päris selline lõpp päevale, nagu me oleks lootnud.
Leave a Reply

