fotoblogi

XVII.VI.

Nv oli lihtsalt nii hea. Kohati pisut kummaliste pööretega, aga väga hea ikkagi.
Reedel vaikselt alustasime juba R.-i juures. Oh, nii hea nii hea oli osa inimesi juba näha. Väike vein ja piip.
Laupäeval käisime võtsime kõlarid, mille ma võtsin oma nimele ja loodan, et keegi nad täna ilusti tagasi ka ikka viib. Edasi hakkasime Läsna poole liikuma, vahepeatusega Jägala joal, millest ma olin muidugi hellalt vaimustuses. Pildid sellest saab teine kord.
Läsnal üle nii pika aja tagasi olla oli pehmelt öeldes kummaline. Juba sisse sõites Läsnale tuli naeratus näole, sest no kõik oli nii ilus ja hea. Tegelikult tunne seal olla oli väga hea, aga peol ma vahepeal tundsin ennast küll kohatuna, nagu ma poleks pidanud seal olema vms. See ei olnud üldse hea tunne.

Pühapäeval nägin A. ema ka. Tema ka ütles, et “oi, seda tüdrukut ma olen siin majas varem näinud”. Tundsin ennast siis ka pisut ebamugavalt.

F.O.T.S oli tasemel. Nägin nii palju kalleid inimesi, keda ma polnud nii kaua näinud, et täitsa hirmus hakkab kohe. Nüüd tahaks Võsule ka minna. Suvel peab ära käima, siis on kõik täiuslik.

Pühapäeval linna tagasi sõitsin mina. Ma olin surmahirmus. Või noh, tegelikult ma liialdasin ka päris palju. Polnud see asi üldse nii hull, aga no endale sobivalt ma pean ju enne ja pärast ikka viis tundi vinguma. Selle autoga sõitsingi, mis on alloleval pildil.
Jätsin esimest korda elus rahakoti autokatusele, mis õnneks sinna alles jäi. Käisime söömas Vesivärava grillis,  kus oli maailma parim burger ever.
Õhtul istusime veel A. uues korteris. Nii mõnus oli lihtsalt. Lihtsalt istusime, kasutasime neid megahäid kõlareid ja ajasime juttu sõbradega. Oh, seda peaks tihemini kordama. Mitte kord aastas või no nagu praegu kord lausa kahe jooksul ..
Leave a Reply

