Film

XXX.V.

Käisime eile kinos. Valitud filmiks ostus Kiired ja vihased 6 ja seda ainult seetõttu, et mina tahtsin seda vaadata. (Järgmine plaan on Pohmakas 3, õnneks ei ole ma seekord ainus, kes seda näha tahab.) Film oli hea, nagu ikka. Kuigi jah, vahepeal oli eriefektidega natuke liiale mindud. Aga noh, selle filmi juures ma annan selle isegi andeks.
Filmi lõpp ajas mind pehmelt öeldes närvi. Aga õnneks on juba ka teada, et tuleb ka järgmine film ja see teadmine natuke leevendas mu ärritust.
Üldiselt vahepeal avastasin, et ma surun omale küüsi kätte, vahepeal pildusin 2 pisarat ja lõpus läksin lihtsalt närvi. Aga noh, ma olen nende filmide fänn. Jään ka selleks.
Oh, ma ei oskagi midagi selle kohta kirjutada, sest kogu mu head emotsioonid rikuti ära põhimõtteliselt kohe kui me kinost ära läksime ja oma telefoni vaatasin.
Lugu siis lühidal selline, et ma pean kolima hakkama. Aga pole veel aimugi, kuhu ma peaks minema. Ema ütles küll, et ma võin maale tagasi minna, et tal olekski suvel abi vaja ja ma saaks auto ka vabalt kasutada. Aga no ma ei tea. Ei tahaks nagu väga tagasi sinna. Ja ta saab kindlasti aru sellest, aga ma kaalun seda kui ühte võimalust.
Leave a Reply

