Uncategorized

XXV.IV.

Ma lihtsalt tahtsin öelda, et selles ettevõtlus koolituses ma pettusin. Ma eeldasin, et näiteks äriplaani me koostame ikka seal kohapeal. AGA me peame seda tegema kodus, oma vabast ajast. Ajast, mida mul enamasti pole, sest kui ma olen päeval tööl, siis jaksan ma jah hakata peale seda veel kirjutama seda. Või kui ma olen öösel tööl, siis mul ka järgmine päev mõte ei liigu.
Ma ei tea, mis ma tegema peaks. Ikka lõpuni ära käima, eksole ? Isegi kui mul on täiega siiber ja mul tuleb ahastus peale juba siis kui ma sellele ainult mõtlen.
Leave a Reply

