B-Day

I.IV

Sünnipäevast mul pikalt midagi rääkida pole. Tööl olin too päev. Need, kes teadsid, käisid õnnitlemas ja paar kingitust sain ka.
Mu meelest on naljakas see, et saadetakse sõnum vms ja samas kui kohtume ka samal päeval, siis võiks ju päriselt ka õnne soovida. Ma küll soovin.
Ma vist pole eluski varem nii palju kooki pidanud ostma sünnipäevaks, sest tegelikult oli nö pidu enne õiget päeva nädalavahetusel juba ära. No mitte küll otseselt selle nime all, et ‘Janne sünnipäev’, aga lihtsalt, natuke nagu ühendasime üritusi. Ma magasin enamuse maha nagunii, sest ma olin kaks ööd tööl olnud ja üsna laip.
Esmaspäeva õhtul siis tuli mu famiilia ka. Ma olin vahepeal jumala kindel, et nad on mu ära unustanud, sest nad ei helistanud ega midagi. Lõpuks ma istusin ja nutsin siin. Ei saa sünnipäevi ikka ilma nutmata mööda saadetud..
Aga no tegelikult oli kõik ikka tore. Ja ei ole see 22 midagi nii kohutav, et viimane taks ja kõik jutud. Ja isegi kui on, siis mul on terve aasta aega ju, eksole.
Leave a Reply

