XXIII.II.

Laupäeval pidas mu kallis Raki sünnipäeva-lahkumispidu. Oli väga väärt üritus. Mis sellest, et lõpus olid minul tsakrad paigast ja kurje vaime pidi ka välja ajama. No samas see tegevus oli ka tasemel.
P2237526
Mõneks ajaks nüüd viimane õhtu, kus me kõik viiekesi olemas olime. Kordame aasta pärast. Või hiljemalt kahe pärast. Saame hakkama ka neljakesi. Nagu nad sain vahepeal hakkama ilma minuta. Hea, et kõik ikka ükshaaval ära käivad, eksole.
  P2237515
Nägin üle pika aja ka oma kallist “abikaasat”, kellega me nüüdseks “lahutatud” oleme. See kõik ongi juba ilmselt liiga pikalt kestnud. Selles mõttes ei ole midagi muutunud, et Ta on (ja on alati olnud) mulle üks kallemaid inimesi. Lisaks on veel muidugi asju, mõtteid ja tundeid, millest ma ei kirjuta, aga mida ma omaette edasi mõtlen.
 P2237519
Ja mu tulevane kõige kallim Austraalia tüdruk. I will miss you. Ma hakkan kõiki ilusaid ja toredaid mõtteid kirja panema, mis mul su kohta meelde tulevad ja siis saadan sulle. Sedasi on palju huvitavam.
Leave a Reply

