Mõttekäigud

XIV.II.

Sõbrapäev. Ma armastan oma sõpru iga päev.
***
Aga tegelikult hoopis muu teema, millest ma kirjutada tahtsin.
Eile kuulasin raadiot ja seal räägiti meestest, kellega oleks parem kohe suhe lõpetada. Üks nendest oli selline, kellel ei ole su jaoks kunagi aega, aga samas tema ise eeldab, et sina pead saama temaga kas või kell 3 öösel kohtuda kui tema tahab. Selline äratundmine oli. Ma ei tea, kas ma saan öelda, et ma suhtes olen, aga sellises kind of suhtes ma olen täpselt sellise inimesega. Ja see on emotsinaalselt nii väsitav. Aga samas on tal selline täiesti hirmutav võim mu üle ja ma peegeldan täielikult tema hetkel valitsevaid tujusid jne. Kui ma lähenen asjale mõistusega, siis ma saan aru, et selliselt ma kaua ei jaksa. Aga kui ma nüüd teisest küljest asja vaatan, siis ma ei taha temast lahti ka lasta.
Kui me oleme koos, siis on kõik hästi, aga kui ei ole, siis mind närivad erinevad kahtlused (sest ma ilmselt tean rohkem kui ma tohiks/peaks ?) ja samas tekitab ta kogu aeg jubedaid draamasid ka kui ma ei saa temaga nö kell 3 öösel kohtuda.
Ja teisalt on siinsamas üks väga tore ja drama free noormees.
Ma olen JÄLLE omadega ummikus.
Leave a Reply

