Olerex

XXVII.I.

Kaks päeva olen üksi tööl olnud. Laupäev ja pühapäev. Hullumaja. Vähemalt laupäeval küll. Miks üksi ? Sest meil oli see nädalavahetus firma aastalõpu/-vahetuse/-alguse pidu ning mina ja Anneli jäime tööle kui kõige värskemad töötajad.
Alguses pidin olema reede ja laupäeva öö, aga ühe soovil ma muutsin ringi. See oli probleemi ennetus, sest eelmine kord sama teema lõi mind küll parajalt rivist välja. Aga samas Tema jooksis kohe tööle kui helistati ja küsiti, kas Ta saab.
Reede õhtul võttis mind politsei esimest korda maha. Siin, Eestis. Imaveres. Tuli välja, et Ta auto tagatuled vasakul pool ei põle ja numbrituled ei põle jne. Puhusin. Neiu ütles ‘Näitab nulli’ sellise häälega nagu ta oleks lootnud, et seal midagi muud on. Aga tegelikult ainult kiidusõnad neile. Tegid oma tööd hästi, ilma ülbitsemata jne.
Laupäeval õnnestus mul teha kebab ilma lihata. o.O Ma vaatasin noormehele üllatunult otsa, ta hakkas ka naerma. Taimetoitlase kebab ?
Laupäeval enne tööpäeva lõppu tuli üks neiu ja ütles ‘Jeesus armastab sind !’ Ma ehmusin ära ja jäin vist talle sellise näoga otsa ka vaatama. Ma ei osanud seda oodata.

Nüüd istun kaks päeva jalad seinal, sest need on nii läbi omadega nagu alguses kui ma alles hakkasin seal tööl käima.

Leave a Reply

