fotoblogi · Maal

XI.I.

Täna oli vaba päev, pühendasin ennast kaartide kirjutamisele. Tegelikult õhtul paar tundi käisin tööl ka, sest ma olin R.-le aastavahetuse eest mõned tunnid võlgu, aga see oli nii vähe, et ikkagi nagu vaba päev.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mul on vinge kohvitass, eksole.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PS: Tsekkige ikka hoolega mu postkaardiblogi ka. Ilusad ilusad kaardid  on 🙂

Õhtul käisime Parkali lokaalis söömas. Emme mul võitis Lillelaadalt õhtusöögi 6-le. Peale seda oli villatoodete esitlus ka. Mm kui mõnusad ja soojad olid. Varsti on mul ka üks tekk.

 

***
Ükskord ammu oli väljas ilus ilm, käisin jalutamas koeraga.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Leave a Reply

