Aastalõpukokkuvõte

2012 Kokkuvõte #2

Aasta suurim prohmakas: Avarii aprillis
Aasta suurim kordaminek: Käin tööl alates oktoobrist. 
Parim Eesti tutvus: Neid on päris mitu, ma ei hakka nimesid nimetama.
Aasta parim telefonikõne: Kui mulle helistati ja küsiti, kas ma siis tahan seda töökohta
Aasta lause: Inimene, kes viskab ära potilille, ei saa olla hea. 
Aasta kõige lollim küsimus: -“Mis sa teed ?” -“Tead, olen tsarterlennuga Hispaanias ja mängin tuubat.”
Aasta kõige lollim sõnaaps: Ei tulegi praegu meelde.
Aasta parim voodikaaslane: R.
Aasta film: The Hunger Games, The Avengers, …
Aasta raamat: Percy Jackson series, Fifty Shades trilogy. 
Aasta suurim ettevõtmine: Tripp – California, Nevada, Arizona.
Aasta Eesti telesari: Kättemaksukontor, Pilvede all, Süvahavva, Nurjatud tüdrukud
Aasta välismaine telesasari: Sons of Anarchy, Burn Notice.
Aasta suurim rõõm: Tööle saamine ilmselt.
Aasta suurimad pisarad: Vanavanaema matustel
Aasta suurim üllataja: Liia
Aasta parim koht: California
Aasta halvim koht:
Aasta parim hommik: Jõululaupäeva järgne ilmselt.
Aasta halvim hommik: Pärnu motohooaja lõpetamisele järgnenud hommik.
Aasta kink: Sussid
Aasta kohvikaaslane/sed: Emme, vanaema ja R.
Aasta  kalleimad: Mu pere ja sõbrad nagu juba aastaid +  mu host family.  
Aasta parim kooliaine: None, sest ma ei käi koolis. 
Aasta suurim šokk: Liia ja tema suur üllatus.
Aasta laul: HND – Teistmoodi kui eile (unplugged)
Aasta Drama Queen: Daniella
Aasta parim kuu: Terve aasta on päris hea olnud. 
Aasta jook: Vesi ja kohvi
Leave a Reply

