Uncategorized

XXVII.XII.

Mu jõulud ei möödunud päris nii nagu ma oleks tahtnud. Plaan oli veeta see õhtu koos perega, aga paraku läks sedasi, et kõigil oli äärmiselt halb tuju ja ma tundsin, et ma pean minema saama siit. Ja seega mu jõuluõhtu möödus küll teises kohas, aga ma vähemalt teadsin, et seal tahetakse minuga tõesti koos olla. Tegelikult ei ole ju palju palutud, et see üks õhtu aastas võiks kõik omavahel hästi läbi saada ja tülitsemised ning muud sellised asjad ära jätta. Seda enam, et eelmine aasta me ka ei saanud jõule koos veeta, sest siis olin ma USAs.
Esimesel jõulupühal olin ma tööl. Üksi. Oli nii kiire päev, et hommikul jõudsin süüa, aga kuskil 10-11 alates ei saanud ma enne õhtut eriti istumagi. Peale tööd läksin jälle Türile. Veetsin tunnikese kvaliteetaega oma sõpradega. Niivõrd kuivõrd ma olin suuteline seda tegema hommikust saadik kasvava nohu kõrval.
Eile olin ma ka veel pool päeva päris surnud. Peale seda kui mind koju toodi ja magasin paar tunnikest, hakkas nohu ära kaduma juba vaikselt, lihtsalt jube jõuetus oli peal. Õhtul viidi mind jälle kodust ära, tohterdati natuke ja olengi valmis täna jälle tööle minema. Wii ! ma ütlen.
On ikka jube küll. Isegi haige ei ole aega olla, ikka peab tööl käima. Nüüd täna tööle ja siis õnneks uuesti alles 31.dets. Saab rohkem kui üks päev puhata vahelduseks.

Kokkuvõttes olid mul ikkagi head jõulud 🙂

Leave a Reply

