fotoblogi

XV.XII.

Eilne päev oli põhimõtteliselt päris tore. Käisime Väätsa mõisas, kus oli jõuluaat. Iris esines ja mina sain omale mega mõnusad kindad. Emme tegi väikse ekskursiooni ka mulle mõisas. Sinna minnes jäime kinni külavahel, sest väljas oli metsik tuisk.

100_0771

100_0795

See seal läbi sai, ütles ema, et lähme nüüd Võhmasse. Seal oli ka jõululaat, enne seda tahtsime kodus ära käia, et ma saaks riided vahetada jne. Jäime kinni täpselt samas kohas, kus hommikul. Lõpuks oli seal koos kolm autot.

100_0797

Sealt saime välja, jäime kinni natuke enne meie maja.
Käisime kodus ära, hakkasime teist kaudu minema, sest vaatasime, et naabrimees lükkab teed lahti. Jäime ikkagi uuesti kinni. Just lahtilükatud kohta

Aga Võhma laat ise oli päris tore. Iris tegi verivorsti, mina ostisn sõrmuse ja juukseklambri omale. Ema ostis mett ja oligi vist kõik.

100_0802

100_0806

Tööle jõudsin ka. Oleks ma pidanud kodust tulema, siis ma ei ole küll kindel, kas ma kohale ka jõudnud oleks. Ega ma ette ei kujutanud, kuidas ma hommikul koju saan. Aga oligi, et ema kella 9 ajal helistas, et tee ei ole veel lahti lükatud. Kuskil pool 10 tuli kiirabi kohvile, viis mu koju. Või no vähemalt teeotsani. Jalutada oli väga külm.

Leave a Reply

