Mõttekäigud

22112012

Olen tööl. Igavus sünnitab igasuguseid huvitavaid mõtteid.
Ma tegelikult juba ammu hakkasin mõtlema, et kui kellestki lahku minna, siis saab temast eks, aga kui te samas saate edasipidi ka hästi läbi, siis ta on nagu sõber ka. Aga kui sa ütled kellelegi, et sa saad eksiga kokku, siis see ei ole selline hea asi, aga kui sa ütled, et saad sõbraga kokku, siis on ok. Aga kumb neist kahest tiitlist on tähtsam siis ?
Aga päriselt ma tahtsin hoopiski öelda, et ma olen vist (?) armunud. Ja seekord ei ole tegu mõne ilusa esemega nagu minu puhul 98% juhtudest see olema kipub, vaid ikka lihast ja luust inimesega. Huvitav tunne on, üle pika aja. Tema seda veel ei tea, võib olla saab teada millalgi. Igal juhul mitte siit.
Leave a Reply

