Mõttekäigud

09112012


I’m the best overthinker in the whole world and right now it’s what I’m doing. It’s killing me and I won’t get my answer before next Wednesday or so. But I have to give him some space if he needs it. Like I need my space. Will see what’s going to happen.. Uh. Wednesday, WHY are you SO far ?!

Ma olen märganud, et ma viimasel ajal ei kirjuta enam üldse isiklike asju. Mida ma mõtlen ja mida ma tunnen. Ma ei teagi, millest see tingitud on, aga lihtsalt on kuidagi sedasi juhtunud. Ma ei saa öelda, et ma enam midagi ei mõtle ja midagi ei tunne, aga võib-olla ma arvan, et kõik ei pea seda enam teadma.
Praegu on nagunii selline periood, et ma ei oskagi mitte midagi rääkida. Ma isegi ei tea enam, mis päev on peale seda kui ma tööl hakkasin käima. Saati ma siis oskan kirja panna oma mõtteid ja muud olulist.
Ühe pisikese kompoti olen siin valmis keetnud küll, no mitte küll päris üksi, aga mina olen ilmselt põhiline, kes selle ära sööma peab või sellest muud moodi lahti saama, sest eriti maitsev see küll ei ole. Ja õnneks/kahjuks pole seekord jutt päriselt söödavast (ja päris maitsvast) õunakompotist (näiteks)..
Leave a Reply

