Alempois

20102012

Okay, let’s see. Peaaegu nädal on vahepeal möödunud. Ilmselgelt see To Do list‘i esimene punkt “Tööle saamine” on siiani täitmata. No eks paistab, mis saab sellega.
***
Aga üldiselt oli vahepeal laupäeval üks pisike peoke jälle – Alempois’id lõpetasid oma hooaja. Sai süüa ja sai juua ja sai draamat ka natuke. Sellest ma pikemalt ei pajata, pole vist nii vajalik nii avalikuks kõike teha. Ja üleüldse pole midagi pikalt rääkida ka. Ei peost ega ka niisama.

Ma ei tea kui halb inimene ma peale seda nädalavahetust olen, aga kui keegi oskab öelda, siis ma tahaks ka teada.
Aga tegelikult selline meeldiv pidu oli. Mis sellest, et ma taastusin terve pühapäevase päeva ja jupi esmaspäevast ka. It was worth it, more or less.. Kui ma nüüd hästi mõtlen, siis ma lubasin kellelegi, et ma ei kirjuta blogis ühtegi halba sõna selle peo kohta. Isegi ilma selle lubaduseta poleks kirjutanud.

Piltide linki ei saa 🙂

Leave a Reply

